3. díl - první regál, první restaurace a kultivace válečné zóny v kuchyni
Nákupem nového vybavení jsme stále rozšiřovali kapacitu naší kuchyně. Cítili jsme každodenní progres, který nás posouval stále o krůček vpřed. Vše se vyvíjelo velmi rychle a plní nadšení jsme se učili jak dělat věci co nejlépe.
2.11.2021
Právě uběhl cca měsíc od původní myšlenky. Za tu dobu jsme dali našemu podnikání jasný směr. Z prvních regálů máme ohromnou radost, protože bylinky už budou mít konečně své místo a my více prostoru. Koupili jsme první LED světla. Doufáme, že kvalita a především velikost našich bylinek se tímto krokem zlepší.
Díky velké náhodě a štěstí jsme získali naší první restauraci k pravidelnému odběru. Otecko (táta), pracuje pro plzeňský prazdroj, kde se stará o výčepy. Jezdí po restauracích a zajišťuje jim to nejlepší pivo. Včera jsem mu nesl do okolní restaurace čerstvě sklizenou úrodu, aby si měl co dát k míchaným vajíčkům a shodou okolností šel okolo šéfkuchař (tátův kamarád Luďan) a ptal se co to je. Dali jsme mu ochutnat a ve stručnosti jsme mu představili náš projekt. Naše vize se mu líbila, začal se zajímat kolik bylinek bychom byli schopní vypěstovat. Po chvíli řešení detailů jsme se domluvili k pravidelné týdenní donášce 800 g microgreens. Bohužel s okamžitou platností vypověděl spolupráci se současným dodavatelem (prý si stejně pořád vymýšlel a neustále zdražoval).
15.11.2021
E-shop je hotov a plně funkční, zatím jsme přes něj neprodali nic. Na instagramu máme 58 sledujících a usilovně bojujeme o každého nového. S čím aktuálně nejvíce bojujeme je vlhkost. Objednali jsme odvlhčovač a vlhkoměr, abychom dokázali zajistili ideální podmínky pro naše zelené kamarády.
Hlavním bodem našich rozprav je strategie, kterou se budeme dále ubírat. Chceme dát ochutnat mikrobylinky co nejvíce lidem, aby se později mohli rozhodnout zdali budou pravidelně kupovat a konzumovat.
Cíle
- Získat 2. restauraci k pravidelnému odběru
- Prodat 1. balíček semínek pres e-shop
- Získat nové sledující na instagramu
- Zkompletovat podmínky pro pěstování (vlhkost a teplotu)
Ohlédnutí
Fíha! Vše běželo velmi rychle až jsme z toho byli patřičně nervózní. Věděli jsme, že se ubíráme správným směrem, ale stále více jsme si uvědomovali, že v kuchyni nemůžeme pěstovat navždy. I když jsme měli e-shop v provozu a profily na sociálních sítích, nedocházelo nám, že aby si lidé nějaký produkt zakoupili, nejdřív je musíme oslovit. Jelikož v obchodu jsme byli opravdoví zelenáči, učili jsme se jak tvořit značku. S pohledem na naše zapálení a to s jakou chutí a radostí jsme se posouvali dopředu, jsme se cítili nezastavitelní. Problém byl, že jsme měli skvělé mikrobylinky, ale lidé o nás nevěděli. Potřebovali jsme se dostat do povědomí. Stále častěji jsme spekulovali jak se zviditelnit a dát naše bylinky co největšímu počtu lidí.
Jak jsme rostli si můžete přečíst v dalším dílu, ve kterém bude figurovat náš foto guru a nový design webových stránek. (Již brzy)